Studentský web Markething získal druhé místo v prestižní soutěži ****************************************************************************************** * Studentský web Markething získal druhé místo v prestižní soutěži ****************************************************************************************** 26. 9. 2012; autor: Ondřej Kolek; rubrika: Studenti Ve čtvrtek 20. září 2012 se v paláci Lucerna uskutečnilo vyhlášení již 7. ročníku soutěže Effectiveness Awards (IEA), ve které odborná porota vybírá nejefektivnější projektová řeše internetu. V kategorii Studentské projekty byl nominován také web Markething a umístil se místě. Studenti oboru marketingová komunikace a public relations z Institutu komunikačních studií Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tak měli možnost se pozitivně prezentovat v siln velkých komerčních subjektů a nadnárodních reklamních agentur. Slavnostní večer IEA 2012 s příjemné vlně především díky swingovým rytmům vždy elegantního Ondřeje Havelky a jeho Melo vtipné moderátorské improvizaci dvojice Jakub Žáček a Simona Babčáková. Tradiční součástí vyhlašování IEA je kromě hudby a zábavy také tematický dress code. Letos mafiánské módy 20. a 30. let, což před týdnem marketingově podpořil i ministr zdravotnictv Studenti FSV provozují úspěšný web o marketingu [ URL "http://iforum.cuni.cz/IFORUM-13328.