Studentský Sociopress chce psát o výzkumech kvalitněji ****************************************************************************************** * Studentský Sociopress chce psát o výzkumech kvalitněji ****************************************************************************************** Na jaře letošního roku vznikl na Fakultě sociálních věd Markething [ URL "http://www.marke studentů marketingové komunikace a public relations, na podzim obohatil internetovou síť p [ URL "http://www.sociopress.cz"] , za nímž stojí pět studentů Institutu sociologických st představila jeho šéfredaktorka Mirka Strnadová. Kdo stojí za zrodem Sociopressu? Za zrodem internetového magazínu Sociopress.cz stojí pět studentů Institutu sociologických sociálních věd Univerzity Karlovy s odbornou garancí PhDr. Ing. Petra Soukupa. Proč web vlastně vznikl a kterým tématům se budete věnovat? Účelem projektu je seznamovat veřejnost s výsledky známých i méně známých výsledků výzkumů důraz na jejich správnou interpretaci, s níž se v médiích setkáváme zřídkakdy. Chceme také poznatky z většího množství dat, která často leží nevyužitá někde v šuplících. Podáváme in o nových trendech v sociologii a zamýšlíme se nad sociologickými experimenty, teoriemi a f české společnosti a nejen v ní. Jeho účelem je také propagovat Institut sociologických stu sociálních věd a dostat je tak do povědomí širší veřejnosti. Témata, kterým se věnujeme, nejsou ryze nudně statistická. Na našich stránkách tak nenalez a čísla. Snažíme se dávat i statistickým datům v jejich interpretaci nový zajímavý rozměr sociologické teorie pomocí příkladů či doprovodných videí. Koho považujete za cílovou skupinu čtenářů? Cílovou skupinou čtenářů jsou všichni lidé, co se chtějí dozvědět něco zajímavého o součas Snažíme se, aby naše články byly srozumitelné i pro laickou veřejnost, proto jsme vytvořil pojmů, který vysvětluje takové pojmy, které by mohly být nesociologům nejasné. Na našich s kalendář akcí ze světa sociologie a rubrika věnující se novým metodám výzkumu. Existuje stálý redakční tým nebo je web otevřen všem lidem z oboru? Stálý redakční tým sice existuje, to ale neznamená, že web není otevřen všem lidem z oboru Magazín Sociopress.cz si klade za cíl dát prostor všem studentům i pedagogům, kteří se cht propagaci Institutu, Fakulty sociálních věd či sociologie samotné. Nyní se naše redakce po nové členy, které zaujalo psát články na zajímavá a jim blízká témata. Jaký ohlas zatím vzbudil web mezi čtenáři? Sociopress.cz je zatím na počátku svého vzniku, byl spuštěn teprve 15. října 2012. I tak h 1 500 unikátních návštěvníků a těší se téměř třem stovkám „like“ na Facebooku.