Studenti marketingu a PR pomáhají mladým návrhářům prosadit se ****************************************************************************************** * Studenti marketingu a PR pomáhají mladým návrhářům prosadit se ****************************************************************************************** Studenti marketingové komunikace a PR na Fakultě sociálních věd UK se spojili s mladými um z UMPRUM, aby ve společném projektu Creative Fashion Marketing [ URL "https://www.facebook CreativeFashionMarketing"] pomohli profilovat a komunikovat začínající návrhářské talenty. společného úsilí mají být workshopy, přednášky a další aktivity týkající se vznikajících m Společný projekt dvou pražských vysokých škol vznikl jako nápad Violy Fetisové, módní styl se fashion koučinkem, která postrádala na domácí scéně kvalitní a kontinuální informace o mladých návrhářích, kteří by se dokázali prosadit i v praxi. Proto společně s Denisou Kasl vedoucí katedry marketingové komunikace a PR, a Pavlem Ivančicem, vedoucím ateliéru módní koncepci projektu, který zahrnuje workshopy, přednášky a společnou práci na konkrétních pr  módních kolekcích studentů UMPRUM. Marketéři z FSV UK tedy pomohli vybraným studentům vytvořit  základ komunikační strategie, potenciální zákazníky a modely vyslat do světa. Díky jejich přičinění vznikly propracovaně tiskové zprávy či sociální sítě Facebook a Twitter zaměřené na podporu mladých českých tal „Zatímco na Fakultě sociálních věd UK se studenti učí, jak nejlépe porozumět trhu a komuni zákazníky, na Vysoké škole uměleckoprůmyslové studenti zkoumají tvary, formy a materiály, dokonalý oděv. Spolu se častokrát potkají až po letech studia v praxi. Cílevědomí marketéř umělecké ambice návrhářů, a ti zase opovrhují přízemními byznysmeny. Jenže móda není plátn v galerii na zdi. Zákazníci ji chtějí nosit, spojují s ní svoje emoce a identitu,“ popisuj prospěšnost projektu PhDr. Denisa Kasl Kollmannová, Ph.D [ URL "http://www.markething.cz/m studenti-vysokych-skol-dokazuji-ze-to-jde-skvele-dohromady"] .