Konference Škola jako místo setkávání se letos zaměří na jinakost žáků ****************************************************************************************** * Konference Škola jako místo setkávání se letos zaměří na jinakost žáků ****************************************************************************************** V pořadí už šestý ročník konference Škola jako místo setkávání pořádá v pátek 12. dubna ka Filozofické fakulty UK. Letošní podtitul zní Každý jsme jiný a chce poukázat na fakt, že j přirozené, že ve školách se pracuje odlišně s různými žáky. „Stejně jako jsou odlišní učitelé, i pro žáky se musí stát samozřejmostí, že se ve škole m jak vycházet s různými lidmi, jak se adaptovat na různé styly vedení a sdělování informací norma, je nesmírně pestré a široké spektrum různých jedinečných osobností, které se ve ško popisuje organizátorka konference PhDr. Lenka Krejčová, Ph.D., kterému pohledu se tentokrá příspěvky účastníků věnovat. Konference Škola jako místo setkávání si za dobu své existence získala velkou přízeň jak m vystupujícími, tak mezi posluchači. Díky tomu, že se s nabídkou prezentací stále více hlás může se zaměření konference obracet od čistě pedagogicko-psychologických aspektů vzděláván didaktickým a oborovým. Program konference je sestaven tak, aby si přednášku či workshop mohli vybrat všichni účas zaměření – ať už jde o témata z mateřských, základních nebo dokonce ze středních škol, ať zajímá práce se žáky v hodinách, ucelené vzdělávací koncepce, které některé školy využívaj poradenské a intervenční práce ve škole. „Předpokládáme, že pro posluchače budou zajímavé jak příspěvky, které ukazují, co vše se v dělat, co vše funguje navzdory nadřízeným byrokratickým strukturám a co vše jsou učitelé p ochotní a schopní dělat, tak příspěvky, které podporují pedagogický optimismus i nadšení d říká Lenka Krejčová. Program konference [ URL "http://psychologie.ff.cuni.cz/veda/prg_skola2013.pdf"]