Jak předcházet problémovému chování žáků?

Seminář se bude věnovat představení výzkumně ověřeného konceptu prevence a intervence zaměřené na problémové chování žáků Positive Behavior Intervention and Support (PBIS). Jedná se o komplexní systém zaměřený na management třídy, nastavení školního prostředí, cílenou intervenci u žáků se závažnými problémy v chování i podporu zapojování rodičů žáků. Koncept PBIS je diferencován do tří úrovní intervence, přičemž velmi intenzivně je řešena úroveň preventivní. Efektivita PBIS byla ověřena mnoha výzkumnými studiemi.


Steve Goodman, Ph.D. je ředitelem Michigan’s Integrated Behavior and Learning Support Initiative. Doktorát získal v oblasti dětské psychologie se zaměřením na aplikovanou behaviorální analýzu (ABA). Je specialistou na podporu pozitivního chování žáků. Celkem 12 let zastával pozici učitele ve škole pro žáky s poruchami chování. Působí jako konzultant pro pedagogické pracovníky v oblasti problémového chování žáků a jako vysokoškolský pedagog v přípravě budoucích učitelů.


Stručný video-rozhovor s dr. Goodmanem je k dispozici na: https://www.youtube.com/watch?v=4-4n7hcxteY


Seminář je určen pedagogům, speciálním pedagogům, sociálním pracovníkům, metodikům, pracovníkům neziskových organizací, studentům i akademikům.

Účast je zdarma. Kapacita omezena.

Prosíme, registrujte se na email nejpozději do pátku 11. ledna do 12:00.


Začátek akce 21. ledna 2019 v 13:00
Konec akce 21. ledna 2019 v 16:00
Organizátor ČOSIV
Webové stránky https://pedf.cuni.cz/PEDF-61.html?event=18538&lang=cz
Místo konání akce R112


Velikost písma A A A

Nahoru
Tisk PDF verzeTextová verze

© 2012 Univerzita Karlova
Ochranná známka
Kontakty

REDAKCE
E-mail: forum@cuni.cz
Tel.: 224 491 394
Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha 1


ISSN 1214-5726     Publikování nebo šíření obsahu je zakázáno bez předchozího souhlasu.