#Zijessrdcem chce především inspirovat ****************************************************************************************** * #Zijessrdcem chce především inspirovat ****************************************************************************************** Dražba dvanácti uměleckých děl přispěje kampani, která učí veřejnost včas odhalit kardiova onemocnění a za níž stojí i studenti Univerzity Karlovy. Aukce proběhne ve čtvrtek 30. lis Gallery. Zhruba rok a půl uběhl od nápadu Kateřiny Vackové, zakladatelky neziskové organizace Loono kampaň Žiješ srdcem [ URL "http://loono.cz/zijessrdcem/"] . Již na jejím počátku si přála inspirovanou lidským srdcem, které je silné, zároveň však křehké a svým způsobem nenahradi prostřednictvím kurátorky Michaely Juřenčákové z Designbloku oslovila osobnosti české desi scény. Návštěvníci pražské DSC Gallery tak mohou do 30. listopadu (otevřena od pondělí do soboty hodinou) zhlédnout šperky od Markéty Kratochvílové či Janji Prokić, nábytek od Tadeáše Pod studia Zorya, Maxima Velčovského či studia Dechem, hodiny od autorského dua Roman Vrtiška oblečení od Liběny Rochové či Terezy Rosalie Kladošové. Mezi výtvarníky se dále zapojili M Michal Bačák, Viktor Frešo, Tomski a Polanski, Andrej Dúbravský, Michal Cimala, Ašot Haas, David Pešat. Výstava pro srovnání představuje i skutečná naložená srdce, spolu s lidským j hovězí orgány. Kampaň Žiješ srdcem v říjnu odstartovala řadou workshopů a přednášek po celé republice. Um vyjma maleb se poprvé představila poslední říjnový víkend v rámci pražského Designbloku, p Žiješ srdcem stalo hlavní charitativní kampaní.  Poslední listopadový den čeká na všechna charitativní dražba, začíná se v 19 hodin. Z výtěžku budou pořízeny pomůcky pro uskutečněn ve firmách a středních školách. Kdo nestihne do DSC Gallery zavítat, může se na instalaci podívat prostřednictvím fotograf 2018 ji totiž čeká putování po českých a moravských galeriích. Činnost Loono je možné podp propagačních předmětů na e-shopu [ URL "https://shop.loono.cz/"] . „Snažme se sportovat, zdravě jíst, dělat věci, které nás baví a rozhodovat se více srdcem, rada Lenky Čápové, marketingové manažerky Loono: „Když je člověk šťastný, má i srdce rados Katalog výstavy zde [ URL "http://loono.cz/wp-content/uploads/2017/11/Loono_Katalog.pdf"] Loono [ URL "http://loono.cz/"] založila před třemi lety Kateřina Vacková (na fotografii d lékařů a nadšenců, kteří se věnují především prevenci rakoviny prsu, varlat v kampani #prs a firmách pořádají pravidelné workshopy, přednášky a diskuze. Loono má své týmy v Praze, P fakulta Univerzity Karlovy. Kampaň Žiješ srdcem učí zejména mladé lidi předcházet a včas o infarktem či mrtvicí setkají. Cílem kampaně je vyškolit více než padesát tisíc lidí.