Jaké jsou značky "ČR" a "USA"? ****************************************************************************************** * Jaké jsou značky "ČR" a "USA"? ****************************************************************************************** Čeští a američtí studenti budou v rámci deseti Projekt je základem vědeckého úkolu oboru mark postoje vládních institucí, obchodních, průmys zahraničí přispívají. Vyhodnocení práce by pak „Země jako značka je v dnešním světě závažným tématem. Země soutěží o pozornost, respekt a a obchodních partnerů, turistů, spotřebitelů, donátorů, imigrantů, medií a vlád jiných zem pozitivně vnímaná značka země zajišťuje významnou konkurenční výhodu,“ uvádí k projektu je Ladislav Kopecký. Pro české a americké studenty je v Praze připraven desetidenní program, jehož součástí je závěrečné prezentace obou značek i setkání s řadou odborníků na marketing a PR ze státních soukromých firem. Studenti se setkají se zástupci Ministerstva zahraničních věcí, Ministerstva průmyslu a ob Czechinvestu nebo koordinátorem prezentace České republiky v zahraničí. Navštíví ale také renomované PR agentury a setkají se s vedoucími pracovníky oddělení komunikace či marketin Aerolinií, Škody Auto nebo společnosti Coca – Cola. Společně budou diskutovat o jednotlivých atributech obou značek. Na závěr potom týmy, ve k budou pracovat čeští s americkými studenty, představí finální prezentace značek. Univerzita Karlova i University of Missouri mají v plánu další společné projekty, podobné amerických studentů by se měli vytvářet u nás či v Missouri jednou až dvakrát do roka. (sach)