Výpis článků z archivu za měsíc: Říjen 2006


Česká republika - jak dobrá je to značka? II. ČÁST

V rámci mezinárodního semináře byly mezi nejčastěji zmiňovanými problémy a slabinami komunikace České republiky v zahraničí organizace a koordinace komunikační činnosti, logistika, absence profesionálního přístupu a celkové komunikační strategie. Česká republika je v tom nejširším kontextu stále vnímána jako post komunistická rozvojová země s kvalifikovanou a levnou pracovní silou, jako stále levná turistická destinace s dominantní Prahou a širokou, rozmanitou nabídkou zejména pokud jde o kulturu, historii a přírodu.

Pokračování

3. října 2006




Velikost písma A A A

Nahoru
Tisk PDF verzeTextová verze

© 2012 Univerzita Karlova
Ochranná známka
Kontakty

REDAKCE
E-mail: forum@cuni.cz
Tel.: 224 491 394
Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha 1


ISSN 1214-5726     Publikování nebo šíření obsahu je zakázáno bez předchozího souhlasu.