Americké prezidentské volby a média

Do jaké míry média pomáhala/ztěžovala kampaň jednotlivých kandidátů? Má Donald Trump pravdu, když tvrdí, že se proti němu americká média spikla? A byla kampaň Hillary Clintonové nepovedená? Lze vůbec "prodat" politiky, kteří nejsou považováni za důvěryhodné a čestné? Jakou roli hrála v předvolební kampani sociální média? Jsou Twitter a Facebook silnější než New York Times a Wall Street Journal? A jak o amerických volbách informovala česká média?

Hosté:

DANIEL ANÝŽ (Newsweek),

IVA ROZE (Newsweek),

KRYŠTOF KOZÁK (Katedra severoamerických studií FSV UK),

ANNA SHAVIT (Katedra marketingové komunikace a PR FSV UK).

Rozpravy tentokrát moderuje ONDŘEJ FORMÁNEK, šéfredaktor časopisu Newsweek.

Rozpravy o českých médiích pořádá Institut komunikačních studií a žurnalistiky FSV UK již několik let, tentokrát se jedná o Rozpravy speciál pořádané s časopisem Newsweek. Mediálními partnery akce jsou Evropská observatoř žurnalistiky a PRESSpektivy (Český rozhlas).


Začátek akce 24. listopadu 2016 v 17:30
Konec akce 24. listopadu 2016 v 19:30
Podtitul Americké prezidentské volby a média
Druh akce Diskuze
Organizátor Institut komunikačních studií a žurnalistiky FSV UK
Email na organizátora rozpravyomediich@gmail.com
Webové stránky https://www.facebook.com/events/589262284592097/
Místo konání akce Místnost 215, budova Hollar, Institut komunikačních studií a žurnalistiky FSV UK, Smetanovo nábřeží 6, Praha 1
Cílová skupina Akademická obec i veřejnost
Rezervace ne
Vstupné ne
Bezbariérový přístup ano


Velikost písma A A A

Nahoru
Tisk PDF verzeTextová verze

© 2012 Univerzita Karlova
Ochranná známka
Kontakty

REDAKCE
E-mail: forum@cuni.cz
Tel.: 224 491 394
Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha 1


ISSN 1214-5726     Publikování nebo šíření obsahu je zakázáno bez předchozího souhlasu.