Americké prezidentské volby a média
Do jaké míry média pomáhala/ztěžovala kampaň jednotlivých kandidátů? Má Donald Trump pravdu, když tvrdí, že se proti němu americká média spikla? A byla kampaň Hillary Clintonové nepovedená? Lze vůbec "prodat" politiky, kteří nejsou považováni za důvěryhodné a čestné? Jakou roli hrála v předvolební kampani sociální média? Jsou Twitter a Facebook silnější než New York Times a Wall Street Journal? A jak o amerických volbách informovala česká média?
Hosté:
DANIEL ANÝŽ (Newsweek),
IVA ROZE (Newsweek),
KRYŠTOF KOZÁK (Katedra severoamerických studií FSV UK),
ANNA SHAVIT (Katedra marketingové komunikace a PR FSV UK).
Rozpravy tentokrát moderuje ONDŘEJ FORMÁNEK, šéfredaktor časopisu Newsweek.
Rozpravy o českých médiích pořádá Institut komunikačních studií a žurnalistiky FSV UK již několik let, tentokrát se jedná o Rozpravy speciál pořádané s časopisem Newsweek. Mediálními partnery akce jsou Evropská observatoř žurnalistiky a PRESSpektivy (Český rozhlas).
Začátek akce |
24. listopadu 2016 v 17:30 |
Konec akce |
24. listopadu 2016 v 19:30 |
Podtitul |
Americké prezidentské volby a média |
Druh akce |
Diskuze |
Organizátor |
Institut komunikačních studií a žurnalistiky FSV UK |
Email na organizátora |
rozpravyomediich@gmail.com |
Webové stránky |
https://www.facebook.com/events/589262284592097/ |
Místo konání akce |
Místnost 215, budova Hollar, Institut komunikačních studií a žurnalistiky FSV UK, Smetanovo nábřeží 6, Praha 1 |
Cílová skupina |
Akademická obec i veřejnost |
Rezervace |
ne |
Vstupné |
ne |
Bezbariérový přístup |
ano |