26. září 2012
Studentský web Markething získal druhé místo v prestižní soutěži
26. 9. 2012; autor: Ondřej Kolek; rubrika: Studenti
Ve čtvrtek 20. září 2012 se v paláci Lucerna uskutečnilo vyhlášení již 7. ročníku soutěže Internet Effectiveness Awards (IEA), ve které odborná porota vybírá nejefektivnější projektová řešení českého internetu. V kategorii Studentské projekty byl nominován také web Markething a umístil se na skvělém 2. místě.
Studenti oboru marketingová komunikace a public relations z Institutu komunikačních studií a žurnalistiky Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tak měli možnost se pozitivně prezentovat v silné konkurenci velkých komerčních subjektů a nadnárodních reklamních agentur. Slavnostní večer IEA 2012 se nesl na velmi příjemné vlně především díky swingovým rytmům vždy elegantního Ondřeje Havelky a jeho Melody Makers a vtipné moderátorské improvizaci dvojice Jakub Žáček a Simona Babčáková.
Tradiční součástí vyhlašování IEA je kromě hudby a zábavy také tematický dress code. Letos byl ve stylu mafiánské módy 20. a 30. let, což před týdnem marketingově podpořil i ministr zdravotnictví Leoš Heger.
Studenti FSV provozují úspěšný web o marketingu