22. února 2012
BIOCEV v novém kabátě
22. 2. 2012; autor: Petra Roubíčková; rubrika: i-Forum informuje
Krátce po získání evropské dotace mění vědecký projekt BIOCEV logo, v úterý 21. února 2012 ho představil veřejnosti na nových webových stránkách projektu. Jeho autorem je Aleš Bulva.
|
„Nové logo vyjadřuje partnerství významných institucí, které se spojily s jedním společným cílem - vybudovat v České republice evropské vědecké centrum excelence,“ říká Jan Rajnoch, manažer projektu BIOCEV.
Se spuštěním nových webových stránek představil BIOCEV novou podobu vizuálního stylu projektu. „Se vstupem do nové fáze realizace projektu, tedy po nedávném obdržení finálního rozhodnutí o poskytnutí dotace, jsme se rozhodli i pro kompletní změnu vizuální identity projektu. Nový design je výraznější, modernější a lépe vystihuje partnerství 7 významných institucí na prestižním projektu zaměřeném na biotechnologie a biomedicínu,“ komentuje změnu loga manažer projektu Jan Rajnoch.
Nové logo je spojením žlutého kruhu se sedmi krychlemi uvnitř. Každá z krychlí představuje jednoho významného partnera projektu. „Spojení kruhu a ostrých hran vnímáme jako propojení výzkumu živých organismů s umělými technologickými postupy, tedy jako grafické ztvárnění vědeckého zaměření BIOCEVu na oblast biotechnologií a biomedicíny. Současně jsme chtěli, aby logo bylo v oboru unikátní. A konečně, logo je velice variabilní a dá se s ním dobře pracovat. Prvky, které grafik v návrhu využil, jsou vidět již na nových webových stránkách,“ pokračuje Jan Rajnoch. Další prvky se objeví na nových prezentačních materiálech projektu v průběhu března.
Logo BIOCEV bylo poprvé zveřejněno během úterního odpoledne na nových webových stránkách projektu. Ty jsou v duchu nového loga oproti původnímu webu modernější, přehlednější a intuitivnější. Zároveň jsou doplněny o některé nové funkce, jako např. možnost registrace pro zasílání novinek z realizace projektu. „Do budoucna plánujeme stránky ještě více rozpohybovat. Přibudou videa, animace, možnost registrace na konference, formuláře a ankety pro zpětnou vazbu a další,“ dodává Petra Roubíčková, manažerka PR a marketingu BIOCEV.
Autorem nového loga a celé vizuální identity BIOCEV je profesionální grafik a webdesignér Aleš Bulva (www.bulvadesign.com), který vyhrál loňské výběrové řízení.