Facebook jako nástroj moderní komunikace univerzity

V proběhlém workshopu jsme se podívali na to, jak Facebook vybírá obsah newsfeedu, podle čeho se lidé rozhodují něco sdílet a jak s tím naložit při tvorbě kreativy. Dost bylo ovšem teorie, je čas pustit se do práce. Na začátku si připomeneme nejdůležitější body a vrhneme se na praktické příklady a cvičení. Jako cvičný prostor nám poslouží profil Informačního, poradenského a sociálního centra UK, ale i vaše vlastní projekty, na kterých si ukážeme, co ještě můžete vylepšit.


Workshop je vhodný pro ty, kdo spravují nebo spolupracují na správě profilů, které reprezentují jednotlivé fakulty, obory, katedry apod. na UK, nebo s nimi úzce souvisí. Absolvování předchozího workshopu není k účasti nutné.


Lektor: Blanka Mikulášková



Projekt: Zvýšení kvality vzdělávání na UK a jeho relevance pro potřeby trhu práce

Registrační číslo projektu: CZ.02.2.69/0.0/16_015/0002362


Začátek akce 6. dubna 2018 v 9:00
Konec akce 6. dubna 2018 v 12:30
Organizátor Informační, poradenské a sociální centrum UK
Email na organizátora marketa.houdkova@ruk.cuni.cz
Webové stránky https://ipsc.cuni.cz/IPSC-32.html
Místo konání akce Zelená posluchárna 1. patro, č. dv. 141, Celetná 20, Praha 1
Rezervace http://ipc1.cuni.cz/reg/index.php?event=10104


Velikost písma A A A

Nahoru
Tisk PDF verzeTextová verze

© 2012 Univerzita Karlova
Ochranná známka
Kontakty

REDAKCE
E-mail: forum@cuni.cz
Tel.: 224 491 394
Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha 1


ISSN 1214-5726     Publikování nebo šíření obsahu je zakázáno bez předchozího souhlasu.