Ondřej Stratilík, FSV UK • 5. ledna 2005

Reakce na dokument "Jak bydlí vysokoškoláci"


Tato diskuze neobsahuje názory a informace, které by vyjadřovaly oficiální stanovisko Univerzity Karlovy v Praze a jejich zaměstnanců
  Reakce ( Anamy , 1-.-0.2005 )
 
Ke kvalite ubytovani bychom meli dodat, ze zalezi i na "cistote" studentu, nejen na podminkach na dane koleji... 17. listopad (UK) dle meho nazoru treba poskytuje kvalitni bydleni, ale pokud student neuklizi a je bordelar (treba se tak citi dobre), tak i tady se objevi par brouku. Na kazde koleji je KR, ktera (pokud jsou nejake problemy) se muze obratit na vedeni koleje, v nasem pripade se pokazde naslo nejake reseni.
Co se tyka inkasnich plateb: jsem rada, ze moje vyjadreni pro Vas tolik znamena, je s tim ale jeden problem. Bylo to aktualni a podle mne platne tehdy, kdyz to zaznelo, ale nemyslim si ze je dobre do clanku z 5.1.2005 (pokud clanek byl zverejnen tehdy) vytahnout z clanku z 26.11.2004 jednu vetu a s tou vetou trosku "opeprit" neco, s cim si ani autor neni jist. A kdyz uz, tak tam aspon uvedu zdroj + kdy to zaznelo a proc to zaznelo. Pokud by se autor opravdu zajimal o placeni na kolejich, tak by tam mohl neco dodat i ze soucasnosti. Aby to bylo korektni.
Autorovi preji hodne zdravi a povedenych clanek, prosim ho ale, aby investoval do pripravy vic casu a pokud je to mozne, aby nemichal placeni kolejneho na UK s kvalitou bydleni na VSE. Dekuju!

Annamaria PONYA, predsedkyne KR 17. listopad
 
 
  mylna a zastarala informace ( Viktor Filip , 1-.-0.2005 )
 
Autor clanku pise o odvolani reditele KaM UK. K nicemu takovemu vsak nedoslo. Pan reditel ing. Karel Hofer (v clanku je jeho jmeno chybne uvedeno s dvema f)nebyl nikym odvolan. Naopak sam nabidl sve odostoupeni, ktere pan rektor prijal. Byt odvolan a odtoupit je zasadni rozdil.
V clanku take neni zminka o naprave chyb(ktere se pri zavedeni inkasnich plateb objevily), ktera probehla na prelomu listopadu a prosince.
 
 
  deRATizace ( Mates , 1-.-0.2005 )
 
No, jestlize na Blanici deRATizuji svaby, tak to se nedivim, ze vubec nechcipaji...

Btw, kdyby si ubytovani na pokojich uklizeli, tak by zadne svaby resit nemuseli...
 
 
  Pohled tak trochu zevnitř ( Lavan , 1-.-0.2005 )
 

Článek je asi typický pro novináře (jak já tohle povolání ze zásady nenávidím, ač to vlastně studuju). Bydlím na koleji Větrník a rozhodně nemám problémy se sprchováním, už dobrej rok a půl se sprchuju sám bez nikoho a nemusím nikdy čekat půl hodiny. Je to zbytečně nafouknuté ze strany autory, měl zpovídat více lidí.
Dále - problémy s platbami pro mě vůbec nejsou! Naopak system, který byl zaveden je lepší a účinnější, byť samozřejmě při rozjezdu to skřípalo a byly chyby, které ale byly rychle vyřešeny (nutno podotknout že ne právě Kam, ale vyššími úřady. Nyní má celý Větrník pouhých čtyřicet dlužníků - tedy přesněji, těch u kterých byl problém s inkasem (tak se to nazývá, ne převod z účtu). To je dobré číslo a svědčí o účinnosti nové platby! Článek, autor zbytečně dramatizuje...
A upozorňuji, že mám opravdu málo důvodu proč chválit Koleje a Menzy, ale tohle jsem musel uvést na pravou, spravedlivou míru.
Tento můj příspěvek nechť je rozumným vyvážením přečteného článku.
 
 
  Název: 
  Autor: 
  Email: 
  Text: 
  
Kontrolní otázka: Kolik je osm plus osm? (odpovězte číslicí)

 
   




Velikost písma A A A

Nahoru
Tisk PDF verzeTextová verze

© 2012 Univerzita Karlova
Ochranná známka
Kontakty

REDAKCE
E-mail: forum@cuni.cz
Tel.: 224 491 394
Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha 1


ISSN 1214-5726     Publikování nebo šíření obsahu je zakázáno bez předchozího souhlasu.