10. července 2006

Jaké jsou značky "ČR" a "USA"?

Čeští a američtí studenti budou v rámci desetidenního studijního programu hodnotit značku „ČR“ a značku „USA“. Projekt je základem vědeckého úkolu oboru marketingové komunikace na FSV UK a jeho cílem je shrnout názory a postoje vládních institucí, obchodních, průmyslových a dalších subjektů, které k budování značky a image země v zahraničí přispívají. Vyhodnocení práce by pak mělo přispět k rozvoji jejich komunikační strategie.

„Země jako značka je v dnešním světě závažným tématem. Země soutěží o pozornost, respekt a důvěru investorů a obchodních partnerů, turistů, spotřebitelů, donátorů, imigrantů, medií a vlád jiných zemí. Silná a pozitivně vnímaná značka země zajišťuje významnou konkurenční výhodu,“ uvádí k projektu jeho vedoucí Ing. Ladislav Kopecký.

Pro české a americké studenty je v Praze připraven desetidenní program, jehož součástí je kromě přípravy závěrečné prezentace obou značek i setkání s řadou odborníků na marketing a PR ze státních institucí i soukromých firem.

Studenti se setkají se zástupci Ministerstva zahraničních věcí, Ministerstva průmyslu a obchodu, Czechinvestu nebo koordinátorem prezentace České republiky v zahraničí. Navštíví ale také některé renomované PR agentury a setkají se s vedoucími pracovníky oddělení komunikace či marketingu Českých Aerolinií, Škody Auto nebo společnosti Coca – Cola.

Společně budou diskutovat o jednotlivých atributech obou značek. Na závěr potom týmy, ve kterých společně budou pracovat čeští s americkými studenty, představí finální prezentace značek.

Univerzita Karlova i University of Missouri mají v plánu další společné projekty, podobné skupiny českých a amerických studentů by se měli vytvářet u nás či v Missouri jednou až dvakrát do roka.

(sach)




Velikost písma A A A

Nahoru
Tisk PDF verzeTextová verze

© 2012 Univerzita Karlova
Ochranná známka
Kontakty

REDAKCE
E-mail: forum@cuni.cz
Tel.: 224 491 394
Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha 1


ISSN 1214-5726     Publikování nebo šíření obsahu je zakázáno bez předchozího souhlasu.